Hemma igen

Jag stannade hemma idag igen. Den här veckan är ganska jobbig, från början hade vi två stora prov, Matte och so, nu har So:n flyttats fram tills på måndag. Imon har jag konfirmationsmöte på kvällen, hoppas jag är frisk då. På fredag har vi studiedag, då ska jag och tjejerna till Boda Borg!! Det blir kul. Nu har jag varit duktig och pluggat Biologi och Matte, läst på Spanska och engelska glosor. Ska göra lite Matte till och sen blir det so. Nya VR damp ner nu med så ska sätta mig med den sedan!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ah, boda borg!! vad jag är avis! har tjatat en evighet på alla jag känner att vi ska åka dit, men icke.... hoppas ni får kul!

2008-09-17 @ 16:53:30
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0