Rearearearearearearea

Nu har ju reorna dragit igång. Jag var inne i stan och kollade lite men hittade absolut ingenting, det var så dåligt.
Men det kommer kanske längre fram. Och vet ni vad? Imon åker jag till Stockholm!! Då ska det reafyndas! Jag ska va där från onsdag till söndag. Jag åker dit med simningen så det är jag och massa roliga människor. Vi kommer ha så kul. Gröna Lund kommer besökas och skansen kanske också. Synd att vi inte var däruppe nu för då hade vi gått på allsång på skansen och ikväll är ju Håkan där! Menmen jag får väl se det på tv nu och sen följa upp med Morden I Midsomer, myys! Jag hoppas att Weekday har dratt igång sin rea, när jag var i sthlm förra året vid reatider så hade 75% på alla jeans= att dem kostade 100 kr st! Hur bra? Nu ska jag dricka upp min milkshake, packa det sista och sen blir det teven. Vi bösökte en butik idag som säljer bla Noa Noa. Allt var på trettio eller 50%. Det fanns mycket fint men denna fastnade jag för. Och en underbar tyllklänning som jag blev kär i men den var för stor:( Men iaf så kändes denna mest användbar och den var riktigt fin på. Den kommer från Noa Noa.

Puss(ar)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag älskar noa noa! så söt den var du hittade!

2008-07-02 @ 17:27:56
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0