Nationaldag

Hej hej hallå! Det varma vädret håller i sig. Hoppas det gör det heela sommarlovet. Hur underbart hade inte det varit? Idag har jag varit i Vägga och badat. Skönt sätt att fira Nationaldagen på. Det har ju varit långledigt nu. I torsdags hade vi lunken så jag var bara i skolan i en timme. Efter det så badade jag Maria och Marion i långasjön. Och på kvällen så träffade jag tjejerna, vi satt ute och mös på uteserveringar och spelade kubb bland annat. Imon har jag inga planer alls, jag skulle till stan med Maria men jag tränar  ju på morgonen och affärerna stänger ju sedan:/ Men jag kommer väl va nånstans vid havet som vanligt. På måndag ska klassen och jag bada, så ingen skola. Och sedan studentfirande. Och sen, sen så är det skolavslutning:)

Sommartider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0