Blandat

Hej fina!
Har inte blivit nåon bloggning i helgen, jag har varit i Sjöbo och tävlat. Jag hade jättekul. Igårkväll så var alla tjejerna här på en riktig tjejkväll, så kul vi hade. Vi spelade Melodifestivalen spelet bland annat. Jag älskar det spelet, väldigt roligt om man är många.

Idag vaknade jag ganska sent. Väldigt skönt att sova ut. Klockan var nog halv tolv när jag vaknade, haha. Idag har jag varit runt lite, vi tänkte att vi skulle ta båten(skärgårdstrafiken då, har ingen egen båt) ut i skärgården, men båtarna gick bara på helgerna än så länge. Väldigt konstigt. Vi tog en glass på glassbåten istället och åkte till farmor och handlade och lite så.

Nu har vi grillat, jag känner mig ganska trött fast jag sov länge. Men det blir fotboll nu i alla fall. Och om en vecka åker jag till Stockholm. Gud vad roligt vi kommer att ha! Nej,  nu ska jag fälla ihop datorn och gå och sätta mig framför teven. Och förresten så vill jag ha sommar vädret tillbaka.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0