Tisdagskväll

Solen skiner här utanför(äntligen!) och det är 22 grader varmt, jag har faktiskt legat i bikinien stunde och fått lite färg. Jag har aldrig varit så här blek i Juli, för det är ju faktiskt 1a juli. Mår ju som sagt var inte så bra nu, inte kul nu när sommaren har kommit tillbaka, men antagligen försvinner den lika snabbt igen. Nu ska jag laga mat och sedan blir det en lugn kväll med Allsångs tittande och Morden i Midsomer.
Så här såg jag ut en dag i Stockholm:


Jag hade på mej chinos från MQ/365 Sunshine, skor från Kreta, Linne från Pepe jeans, cardigan från Veromoda. Det var nog allt. Vi ses imon!

Puss


Kommentarer
Postat av: donnasandra

Snyggt linne!

2008-07-01 @ 19:06:50
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0