Sommartider hej hej

Morning babes!
Nu har jag ätit frukost på altanen, solen is back again! Härligt härligt.
Vet inte vad jag ska ta mig för idag. Har fortfarande lite ont i halsen och i öronen men jag trotsar det och kommer ge mig ut nånstans i alla fall.
Tänker ju inte sitta här inne och häcka när det är över 25 grader ute. Nej nu ska jag ut i solen!

Two tone knitted cardigan
Kunde inte låta bli, tänk vad fin till hösten. Hösten. Det är ju väldigt lääänge dit eller hur? Nu är det sommar!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Frågestund i min blogg! :) Fråga det du vill. Som andra inte redan har frågat.

Kram.

2008-07-05 @ 10:45:04
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0