Molnigt

Good morning sunshines! Idag är det moln på himmelen igen. Som man säger sommaren är kort.  Så typiskt.  Har en del planer för helgen. Idag ska jag vara nånstans vid havet, även om det inte är fullt så varmt som det  igår, och ikväll ska jag till Hällevik. Imon blir det kanske träning om jag känner mig bättre och sedan blir det nog Hällevik igen och på kvällen ska jag och Maria på Diggilo:) Det ska bli skoj. På söndag ska jag till Strandvallen(hällevik, det med) och kolla på hällevikslägrets friidrotts tävlingar (min lillebror är med) och sen ska jag äta fish and chips på Dagmars, yummi. Sedan ska jag kolla på Maif när dem möter Jönköping(?), har ingen koll på vilka dem möter. Och sedan är det en ny vecka. Nu ska jag duscha.

Later.

Kommentarer
Postat av: Andrine

Jag har en frågestund i min blogg! Ställ gärna en fråga om du inte har nåt roligare för dig(: kram!

2008-07-04 @ 16:40:09
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Kristin

dagmars har jag med varit på. när jag var liten trodde jag att det hette daggmask :P

2008-07-04 @ 17:30:50
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0