Reafynd

Hallou. Äntligen fredag:) Idag var det redovisningsdag för religionsarbete som vi har jobbat med i några veckor.
Äntligen säger jag bara. Nej, religion är inte mitt bästa ämne. Och så började vi med bild. Kul faktiskt. Igår så var jag och mami ute och tittade rean. Jag hittade en storblommig tunika för 99 spänn. Färgerna är inte så starka som bilden visar. Ah, nu krånglar blogg.se igen! Nu går det inte att ladda upp bilder. Ibland funderar jag på att flytta till Tjejsajten eller nåt. Tjejsajten är kanske bättre? Vet inte, men detta suger.
Iaf bilderna kommer senare. Jag avslutar detta meningslösa med en kram. Kram.

Kommentarer
Postat av: Melina

skönt med fredagar!

2008-01-11 @ 15:51:51
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: ida

Svar: Tack så mycket!! :)

2008-01-11 @ 17:08:09
URL: http://idatheresia.blogg.se
Postat av: mamma

Nu kommer jag snart hem, KRAM mami

2008-01-11 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0