Jag är förtrollad.

Hallou♥ Nu har jag sett filmen Förtrollad med Patrick Dempsey och Amy Adams. Den var jättesöt.
Imon bitti så har vi elevens val och vi ska ha Paint Ball, jag och tjejerna. Det har jag aldrig gjort någon gång. Ska nog bli kul tror jag, har i princip ingen aning om vad det är mer än attman sjuter färg på varandra. Fast det är väl egentligen det enda man gör. Jag är så trött, blir nog ingen tv nu, Wallander går ju på fyran, men nä, har ju sett den så många gångeroch det blir seegt med alla reklamer. Har nog förresten den hemma till och med. Nu ska jag sluta svamla och gå och gjöra nåt vettigt, typ packa elr nåt.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Isabel

Har också sett filmen Förtrollad, den var otroligt gullig och kul! :)
Hoppas det gick bra på elevens val med Paint Ball :)
Kramar

2008-02-11 @ 14:02:59
URL: http://isabelparleros.blogg.se
Postat av: Agnes

vill se den filmen (förtrollad) alla säger att den är bra och den verkar vara det och helt söt :P

2008-02-12 @ 17:13:37
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0