Tråkig och trött

Jag är förkyld. Imorse vaknade jag med världens förkylning. Munnen var helt snustorr och ögonen hade klibbat igen, jag kokade och näsan var helt igentäppt. Kan det bli värre? Nej, det känns det inte som.
Jag skulle simma för första gången ute idag, men icke!  Idag är det ju måndag, hade längtat som bara den för att få se sista avsnittet av "Anna Pihl". Men, vad jag inte tänkte på var att sista avsnittet veckan när jag var på Kreta. Såklart. Så inga mer avsnitt av Anna Pihl för min del. Istället sänder dom någon dokumäntär om klimatet (typ?) och på SVT ett program om "Alice Någon" (kul för mig som bara äger tre kanaler) Så nu är jag sjuk, trött och sur på samma gång. Nu ska lillebror ha datan. 

Puss/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0