Smått och gott

Snart så går vi ut sexan. Skönt? Ja. Skönt med sommarlov? Ja, självklart. Kul att börja sjuan? Ja, det hoppas jag.Det känns lite osäkert. Men jag hoppas att det ska gå bra. Det gör det säkert. Det enda man är nervös över (än så länge) är klasserna. Dom verkar ju aldrig komma!! Men nu har vi fått besked om att dom ska komma den sjunde juni! Det är ju evigheter tills dess! Tänk om man hamnar i en elt ointressant klass? Det kommer nog inte att hända eftersom att ddet blara blir två eller tre klasser. 

Idag är det mors dag. Fick såå dåligt samvete för att jag inte köpt nåt åt mamma. Det hade jag inte hunnit,  Men nu kunde jag skylla på att vi har varit på Kreta i en vecka. Men firade med Mormor och morfar och gick lite snabbt igenom Holje Marknad. 

Nu känner jag att jag börjar bli sjuk. Är det inte typiskt? Jag som nästan aldrig blir sjuk.
Snart får jag väl sova så jag orkar upp till skolan imorgon.

Puss puss/ Lovisa



PS. Kollan in Avril Lavinges nys musikvideo "Girlfriend"!! DS

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vad du är bra på och skriva!

2007-05-27 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0