Mer om mig

PERSONLIGT:
1. Vad heter du? Lovisa

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet ej, är ganska nöjd med mitt namn, faktiskt.

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning

4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta

5. Vilken årgång är du? 1994

6. Vart bor du? .Blekinge

7. Vart skulle du bo om du fick välja? Trivs bra här.

8. Vilken skola går du på? Klockeback, Stenbacka

 
9. Vilken klass? 6A

10. Vad vill du bli när du blir äldre? Har inte bestämt mig, men helst med mode.


UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1,70

2. Hur mycket väger du? Personligt

3. Hårfärg och frisyr? Lockig och mellanblond

4. Ögonfärg?  Blå

5. Mest nöjd med? Vet inte, benen kanske?

6. Skostorlek? 40

7. Har du några piercingar/tatueringar? Nope, bara hål i öronen, ett i varje öra.
 
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ingen, eftersom det är så varmt annars min svarta Vila.

2. Vad använder du just nu för skor? Foppatofflorna eller mina svarta ballerinor.

3. Favoritfärg på kläder? Ingen speciell.

4. Favoritmaterial på kläder? Bomull?

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Hmm.. vet faktiskt inte

6. Favoritaffärer?  H&M, gina tricot, Vero Moda

7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika 

8. Favoritmärke? Har inget särskilt

9. Vad har du för byxstorlek? Det du

10. Vad har du för tröjstorlek? XS

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mellan tror jag.
2. Vilken färg på tapeterna? Vita
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, lite brunt, lite rosa och lite turkost.
4. Favoritmöbel i rummet ? Min fina dagbädd .
5. Vad vill du ändra där inne? Inget nu, förutom att jag borde städa liite oftare.
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Nope
b) Video/dvd? Naej.
c) Dator? Nepp
d) Stereo? Jajjemensan
e) Telefon? Räknas mobil..?
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vår altan med vita möbler.  
8. Vad gör du oftast i ditt rum?  Sover.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng?  Kisen
10. Favoritpryl i rummet? Radion

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?  Yngve
2. Vad har du i din: 
a) Jackficka just nu?  Kvitto 
b) Skolväska just nu? Nada, den ät tömd.
c) Handväska eller liknande just nu? Solglasögon, plånbkok, smått & gott.
3. Vad är du beroende av? Inget
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Aco?
6. Vad tror du på? Ödet, i alla fall ibland.
7. Vad köpte du senast? En bikini, visar bild på den sedan.
8. Har du nåt husdjur? jajjemen, två kisar, Agnes och Siri.
9. Vad bor du i? En villa.

SENASTE PERSON SOM
1. Sov i din säng: Agnes ( Katten)
2. Såg dig gråta: Ehm, kommer jag inte ihåg.
3. Fick dig att gråta: Kommer jag inte heller ihåg.
4. Du pratade med: Marion
5. Du delade en drink med: Marion, (utan alkhol)
6. Du gick på bio med: Mamma
7. Du gick på stan med: Erika
8. Skällde på dig: Mamma eller pappa, förmodligen..
9. Skickade ett e-mail till dig: Söta Maria från USA.

GREJER
Plånbok: En rosa Från Esprit.
Tandborste: En vit och rosa just nu.
Smycken: Mina pärlöronhängen.
S
olglasögon: Ett par billiga, svarta från HM.


Kommentarer
Postat av: Karina

Sådant är roligt och läsa.

2007-06-21 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0