Dagens...

Dagens...

...humör:
  Glad, men för tillfället trött.
...mat: Just nu: flingor och yoggi.
...dryck: Vatten, vatten!
...känsla: Lite vemoig. (iochmedatt jag snart ska på hälevikslägret, vilket iofs är hur kul som helst, men sen har nästan sommaren gått).  
...tråkigaste: VÄDRET
...bästa: Alice, kommer om en timme, Wei! Det har jag defentivt förtjänat efter  seeg helg.
...behöver: PENGAR. Är totlalpank.
...inställda: Inget, än så länge.
...nytta: Hmm..





Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott!  Jag somnade ca 21.00 i går kväll! Vaknade halv åtta kanske.  Så jag är räjelt utsövd. Om ungefär en och en halv timme kommer Alice och hämtar mig, vi ska till vägga, det bestämde vi igår, men nu är det molnigt ute, vi som ville ha SOL, men shit the same, det kommer bli FUN.

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0