Finally

Äntlign har festivalendragit igång. Det invigdes igår med konserten jag skrev om igår. Martin Stenmarck drog igång det hela, och han var väl okej, inte så många låtar man kände igen och hemskt dåligt publik. Sedan kom Ruh in och spelade, då var publiken bättre. Ingen hade nog hört talas om dom, men dom var faktiskt bra. Jag, Emelie & Frida stod längst fram och bakom oss stod några väldigt berusade tjejer... Och dom var så pratglada så... Dom  drog igång om sin första fylla och allt möjligt. Sedan träffade vi två tjejer till som var hur trevliga som helst, och dom lärde oss hur mycket som helst om ja, livet.
Sedan drog THE ARK igång. Och då, var det ingen skitublik! Det var högt tempo hela tiden, och jisses vad dom var bra live! Den bästa konserten på länge. ( om man bortser från Gyllene tider 2005, ingen slår dom!) Dödstrött, genomsvett men en glad Lovisa (med världens största skoskav) kom hem och stupade i sängen klockan halv två igår natt. Nu har jag vatt innte på festivalen sedan ettoch har precis kommit hem. Festivaltåget gick bra. Nu är jag ovanligt trött  för att vara såhär tidigt.

Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Julia

The ark är faktiskt ganska bra ^^

2007-07-19 @ 22:49:49
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart var konserten?

2007-07-19 @ 22:50:09
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Lovisa

Konserten var i Karlshamn

2007-07-22 @ 14:37:28
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0