Jullov!

Hejhej!
Det var längesen nu.
Har ingen ursäkt mer än att jag har haft mkt att göra. Men nu så.
 Igårkväll var jag på julfest. Det var jätteskojj!
Jag önskar att  jag har singstar för det är sjukt kul!
Och ikväll kommer flicksen. Vi ska laga mat och kolla på film.
Vi hyrde den nya American pie. Nån som har sett den?
Vi hyrde den efter skolan och köpte massa godis och chips:)
Idag var det sista dan i skolan! Vi började med att va i kyrkan. Sedan så spelade vi spel och bytte julklappar.
Så nu har jag ett helt skönt jullov framför mig!
Kan förresten inte svara på några kommentarer för internet krånglar:( 
Nej, nu ska jag gå och måla naglarna eller göra nåt annat ytligt! Eller städa kanske.
Puss!

Kommentarer
Postat av: ida

skönt med jullov!vi slutar också idag! :)

2007-12-20 @ 14:10:02
URL: http://raring.webblogg.se
Postat av: kristin

jag har sett den filme den är jättebra

2007-12-20 @ 17:12:43
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se
Postat av: Lotte

haha, har inte sett den, va den bra?

2007-12-21 @ 03:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0