Dan för dan före dopparedan...

Hej sunshines!  22 december idag, två dagar kvar!  Jag är klar med alla julklappar, vilket känns skönt.  Fast det är väl dom flesta vid den här tiden. Idag är det mormors födelsedag, vi har varit och firat henne, så grattis Mormor! Vi klädde granen nu precis, julfeelings!! Och så var det sista avsnittet av SvenssonSvensson, det kan man ju inte missa. Jag vill kunna visa er en bild på julklänningen och på min nyårs klänning, men internet strular så vi får se hur det blir med den saken! Förresten så ska snart samarbetet med VeckoRevyn börja och min mini-premuration börjarar snart:) Nu ska jag ner och se på Kvarteret Skatan!
Puss!

Kommentarer
Postat av: jannaa

haha jo men sånt som händer när man har tråkigt

2007-12-22 @ 22:46:05
URL: http://jannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0