Bråttom

Hej hej!!

Har inte skrivit på ett par dar! Men nu är jag tillbaka! Innan lovade jag (för väldigt länge sen) 
att ni skulle få se fynden från Stockholm.  Jag har inte hunnit men jag lovar att det blir ikväll eller  imon.

Idag är det exakt en vecka tills sommaren är slut och tills skolan börjar. Känns inte ens som om det har varit någon sommar.. Idag tog jag och Maria en runda på stan och jag hittade en väska på Wedins som antagligen kommer användas som skolväska!

jag har med sett att bilderna i andra inlägg inte syns. Är det bara på min data eller är det så hos alla?

Nu ska jag snart träna så måste springa!

// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Agnes

svar på kommentar: det var dom också :P pröva att göra dom! det är jätte enkelt !

2007-08-15 @ 18:16:02
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0