Sommartider.

Hey cupcakes!! Ida har jag tagit mitt första dopp för i år. Det var kallt. Men ändå inte så kallt som jag trodde att det skulle vara, om man tänker efter så var det ganska skönt. Vem tycker inte om att ligga på stranden och steka och sen hoppa i och bada liksom. Har hört att det ska bli kallare i veckan. Det tycker jag inte om. Det skulle vara hemska trevligt om man fick lite sol i Göteborg till helgen. Förra helgen när jag var där så var det underbart väder förutom kvällen vi gick på Liseberg, då spöregnade det. Inte fullt så underbart.


Ses imon, puss!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe redan badat =) Hoppas du får en bra dag, kram.

2008-05-12 @ 11:25:43
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0