When the sun shines

Från torsdag till lördag (idag) har det varit helt underbart väder!  Man fylls med så mycket sommarkänslor!
I onsdags satt jag i solen och åt jordgubbar med glass och grädde. Lovely!! I torsdags åkte jag, Alice och Maria till långasjön och badade. Kan man ha roligare? Skulle inte tro det. Blev en lång, ljus kväll även den dagen. När jag cyklade hem från Maria vid nio-tiden sken solen fortfarande! Men i fredags hade vi i alla fall vår klassfest. Vi hade kul, och jag måste säga att jag tycker det är skönt att det är över efter all planering. Idag cyklade jag, maria och Frida till Stilleryd Sandvik. Det kan väl va en halvmil ut dit, men klantiga som vi var cyklade vi en halvmil extra och kom istället till Kofsa. Så det var bara att cykla tillbaka den halvmilen medan solen gassade (behöver jag säga att det var jobbigt?) och sen, äntligen kom vi fram till havet. Det var mitt första dopp i det svenska havsvattnet, solen gassade, vi var genomsvettiga efter vår lååånga cykeltur oh vattnet svalkade. En helt underbar dag. Imon bär det av till hällevik, om det blir som vi hade tänkt oss. Åh, vad jag har längtat efter hällevik!!

Ha det bäst ute i solen! ♥


Här kommer en bild på solnedgången över Blekinges skärgård.

image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0