Skolavslutning=Sommarlov=FRI:)

Äntligen! Nu idag var det skolavslutning. Oh, så skönt! Om man tänker på tiden med klassen s¨känns det som om sex år har gått väldigt snabbt. Det kommer bli svårt att skiljas från dom, men jag kan ju inte klaga, tio veckor lediga och hela varma, sköna sommaren framför mig!! Men som sagt, det var svårt att skiljas, speciellt från Britt-Marie(!) Jag vet att många inte tycker som jag på den punkten (haha) men hon var faktiskt varit väldigt duktig och bra. Och dom flesta klasskamraterna kommer jag nog att träffa. Tänkte på att ingen som jag började skolan med, vill säga förskoleklassen, kom i min nästa klass. Tråkigt...  Men idag hnar jag ätit jordgubbstårta och simtränat och slutligen ätit på Kinaresturanten. Myyys!! Imorgon blir det minsann ingen sovmorgon, upp halv sju (typ) och åka till Tosselilla. FUN!! Sedan på fredan ska jag till sjöbo i tre dagar och tävla. Typisk mej och lägga allt samtidigt!!


Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill bara tipsa om mina nya Secondhand-blogg där du kan hitta alltifrån skor, kläder och väskor till smycken och accessoarer, det finns något för alla! Inte så mkt uppe än men jag jobbar på det. Välkommen in!

2007-06-13 @ 21:57:07
URL: http://jessicasfynd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0