Regnte det bara öser ner....

Synd att man just skulle bo i detta kalla hörn på jordklotet. Jag behöver sol och värme!!! På söndag så bär det av till hällevikslägret!! Yiiha!! Men det betyder ochså att jag blir borta från bloggen ett tag. Närmare besätmt två veckor. Och om det inte blir fint väder då blir det katastrof. Man klarar sig inte i en trång barack med åta kläder i två hela veckor. Well, vi får hoppas. Jag har ätit efter en shoppingrunda i Karlskrona. Fundade lite på rean. Álla hade inte börjat med sin rea, men många hade! Jag var ute efter ett regnställ, eftersom det inte är så kul att bli genomblöt i Hällevik. Och vi hittade ett supersnyggt på Stadium. Inte ett sådrä plastigt ni vet, utan mer en vindjacka och vind byxor som tål regn. Det var liite rea på det, var sänkt med en hundralapp eller så. Och jackan var skitsnygg, en helt vanlig dagsjacka som nog kommer bli en favorit. Två lite tunnare koftor fyndade jag med på Vila, 100 kr stycket! Nåt liknande den jag visade från Acne i tidigare inlägg. Och en bikini från Gina Tricot fick hänga med hem, för den betalde jag endast 80 kronor, för hela setet. plus lite annat smått och gott.
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0