Hällevik

Äntligen! När man har varit borta en hel höst och vinter från Hällevik så glömmer man så fint där är!
Jag kan säga att vi badade mycket! Det var helt underbart skönt i vattnet.  Maria blev mitt sällskap även denna dagen♥  

Har med glömt att skriva om í torsdags. Inte om det mysiga badt utan om att vi fick klasserna.
Jag var otroligt spänd och så nervös. Men tillslut fick vi dem och spänningen släppte. Jag kom med Emma & Maria, som jag hade önskat! Men dock så blev vi dom enda i vår klass i vår nya klass. Så jag kommer splittas från alla utom Emma&Maria. Känns lite tråkit, eller ganska mkt tråkit (hjälp, hur ska jag klara mig utan Marion som har varit med mig i alla år?). Well, well det ordnar sig nog. Känner att nervositeten om att vi inte ska hitta, eller göra bort sig, att allt är så nytt osv. Men när vi kom dit kändes allt mkt lättare. Våra mentorer verkar trevliga iallafall än så länge..  Nu har vi ätit pizza på altanen.

Puss, Lovisa


image71 Härliga Hällevik

Kommentarer
Postat av: Marion

Det kommer att vara svårt att splittras från dej me... Du & Emma har en jättefin sida förresten, baddräkterna är suuuperfina!

2007-06-10 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0